Termeni si conditii

Definitii

Cu exceptia situatiei in care contextul cere sau se stipuleaza altfel in prezentul Document, urmatoarele expresii vor avea intelesul mentionat mai jos:
VANZATORUL, va insemna TARDIS Bunatati Traditionale SRL organizata in baza legii romane si proprietarul magazinului hoinar-alimente-naturale.ro/
CONTINUTUL, va desemna toate informatiile afisate pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric; SERVICIUL, va insemna serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale Magazinului Web, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa achizitioneze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (de ex. telefonic).
CLIENTUL, va insemna orice persoana care are sau obtine acces la Continutul si Serviciul oferit de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, ulterior crearii Contului de Client.
CONTUL DE CLIENT, va insemna ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Client accesul la zonele publice ale Magazinului Web prin care se face accesul la Serviciu.
CARD BANCAR va insemna instrumentul de plata, proprietate a Clientului folosit de catre acesta pentru a plati in vederea achizitionarii produselor din Magazinul Web.
NUMERAR va insemna instrumentul de plata folosit de catre acesta pentru a plati produsele din Magazinul Web cu livrare la domiciliu.
REPREZENTANT FIRMA DE CURIERAT, va reprezenta persoana insarcinata sa duca la destina?ie comanda lansata in Magazinul Web.
PRODUSUL va insemna orice articol afisat in Magazinul Web care in momentul Comenzii este disponibil pentru a fi adaugat fie in Cosul de Cumparaturi.
COMANDA, va reprezenta o lista de articole, rezultata in urma adaugarii in Cosul de Cumparaturi a Produselor disponibile in Magazinul Web in vederea achizitiei.
O Comanda initiata poate avea mai multe stadii:
·Stadiul nefinializat se refera la Comanda in curs si se identifica cu Cosul de Cumparaturi;
·Stadiul finalizat se refera la Comanda finala, care nu mai poate fi editata, si reprezinta Lista de Achizitie;
·Stadiul platit este stadiul final al Comenzii dupa livrarea Produselor catre Client;
COSUL DE CUMPARATURI, va insemna forma web a cosului compus din totalitatea Produselor si Serviciilor selectate de catre Client din Magazinului Web in vederea achizitiei. Compozitia acestuia poate fi modificata pana la un anumit stadiu al Comenzii, moment in care devine Lista de Achizitie.
LISTA DE ACHIZITIE va reprezenta forma finala a listei cu Produsele adaugate de Client in Cosul sau de Cumparaturi in vederea achizitiei. Aceasta tine loc de Comanda ferma si este afisata in Magazinul Web inainte de preluare comenzii din magazin sau livrarea la domiciliu
INTERVALUL DE TIMP va insemna Data si Ora disponibile pentru ridicarea Produselor comandate din Magazinul Web, in cazul in care Clientul a ales sa ridice comanda din Magazin, sau va insemna Data si Ora disponibile pentru receptia la domiciliu
PRAGUL MINIM va desemna valoarea minima a Comenzii acceptata de Vanzator in cazul in care se doreste livrarea Comenzii. Pentru Magazinul Web cu ridicarea comenzii de la magazin nu exista prag minim, pentru livrare pragul minim este de 150 lei (costul bunurilor cu TVA)
TAXA DE LIVRARE va insemna o suma fixa (12 lei) pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web cu livrare la domiciliu.
CONTRACTUL LA DISTANTA reprezinta, conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a., contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.
NEWSLETTER/ ALERTA/ COMUNICARE desemneaza mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
PUNCTUL DE RIDICARE AL PRODUSELOR va desemna locul special delimitat in incinta Magazinului Clientii vor ridica Comenzile plasate on-line. Aceasta adresa este Bulevardul Ficusului nr 5-7, sector 1, Bucuresti
FISA PRODUSULUI va desemna pagina dedicata Produsului comercializat in Magazinul Web care afiseaza informatii detaliate despre acesta cu titlu informativ. Informatiile sunt pot fi insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, dar si ingredientele etc. Va rugam sa nu va bazati doar pe informatiile prezentate in Magazinul Web, ci sa verificati datele de pe ambalaj sau sa contactati producatorul.
PRODUSUL INLOCUITOR va desemna Produsul similar sau superior celui comandat de Client, propus de Vanzator Clientului pentru a inlocui un Produs indisponibil temporar. Vanzatorul va anunta Clientul despe eventualele Produse indisponibile in Magazinul Web si va conveni impreuna cu acesta asupra Produsului Inlocuitor, care in toate cazurile va veni in avantajul Clientului. Diferenta de pret rezultata in urma substitutiei celor doua Produse, va fi mereu suportata de Vanzator.
TRANZACTIE va insemna orice incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui Produs de catre Vanzator catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de Carduri Bancare sau numerar in cazul in care comanda este livrata la o adresa specificata de client in momentul lansarii comenzii.
LIVRARE va insemna produsele comandate din Magazinul Web cu livrare la domiciliu, transportate contra cost la adresa comunicata de Client. Serviciul de livrare este disponibil in Bucuresti.
I. Informatii generale
Orice persoana cu varsta peste 18 ani care doreste sa comande din Magazinul Web, cu subdomeniile acestuia, trebuie sa parcurga Procedura de Inregistrare pentru a crea un Cont de Client, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, adresa postala, numarul de telefon, Parola Contului de Client este strict personala, iar Vanzatorul recomanda Clientului sa nu o divulge nimanui, asigurand astfel pastrarea integritatii Contului sau.
Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile efectuate in nume personal si isi asuma consecintele care decurg din utilizarea spatiului Magazinului Web. De asemenea, Clientul raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, produsele Magazinului Web sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
II. Comanda online
Pentru a plasa o comanda online in Magazinul Web hoinar-alimente-naturale.ro, Clientul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
Sa consulte Fisa Produsului in care este mentionata denumirea, marca, pretul perceput si principalele caracteristici ale acestuia.
Sa selecteze butonul Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat
Produsele sunt adaugate in Cosul de Cumparaturi al Clientului, acestea fiind afisate in meniul din partea de sus a ecranului.
Pentru a comanda produsele din cos, clientul trebuie sa se autentifice cu e-mailul si parola Contului sau de Client si sa urmeze pasii mentionati.
In cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Magazinul Web se impune crearea unui Cont. in primul pas, Cos de cumparaturi, dupa autentificare, Clientul este directionat catre o pagina in care se afiseaza Modalitatea de livrare si lista cu toate Produsele selectate pentru achizitie.
Prin selectarea butonul «Alege modalitatea de livrare» clientul are doua optiuni:
Pentru Ridicare din magazin, trebuie selectat Magazinul de unde se va ridica comanda, ziua si intervalul de ridicare.
Pentru Livrare la domiciliu, trebuie selectata adresa de livrare, daca nu este inca definita se va crea accesand butonul «Adauga o noua adresa de livrare», ziua si intervalul de livrare.
Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat sau reprezentantului pentru ridicarea din magazin.
Daca se alege plata prin banca, Vanzatorul va emite o factura a carei valoare va trebui achitata prin banca de catre Client.
Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un mesaj de confirmare a Comenzii.
La scurt timp dupa, un e-mail de confirmare este primit de client pe adresa de mail din cont.
In cazul comenzilor cu livrare la domiciliu, Clientul este contactat telefonic de un reprezentant pentru a confirma programarea facuta in momentul lansarii comenzii si adresa de livrare.
Alte mesaje de confirmare vor fi trimise Clientului de catre Vanzator in urmatoarele situatii:
e-mail la crearea Contului de Client;
e-mail la schimbarea parolei Contului de Client;
e-mail dupa lansarea comenzii, Clientul va primi pe e-mail-ul indicat in Contul de Client un mesaj de confirmare Comanda;
e-mail de anulare a Comenzii, acesta va fi trimis imediat dupa confirmarea neprezentarii Clientului sau automat la 24 de ore de la Data si Ora programate sau re-programate initial;
In pagina de Profil a Clientului va fi pastrat istoricul informatiilor referitoare la Comanda/Comenzile efectuate de Client,
Pentru comenzile lansate prin Magazinul Web nu exista prag minim daca produsele vor fi ridicate din Punctul de Ridicare. Pentru livrare exista un prag minim de 150 al Comenzii.
Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii produselor oferite spre vanzare.
Fotografiile, filmele, desenele etc. cu produse reprezinta doar ilustratii furnizate in scopuri informative.
In afara cazului in care se prevede altfel, Produsele afisate pe website sunt clasificate ca fiind disponibile.
Cu toate acestea, daca, in ciuda vigilentei noastre, un Produs comandat este indisponibil, Clientul va fi informat cu privire la acest aspect in momentul ridicarii Comenzii, i se poate recomanda un Produs Inlocuitor si daca acesta nu va fi acceptat de Client, ii va fi livrata Comanda fara Produsul lipsa, care nu va fi facturat.
Produsul Inlocuitor va fi, in masura posibilitatilor, superior celui care lipseste, iar diferenta de pret va fi suportata de Vanzator.
Datele stocate in sistemele informatice ale Vanzatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Comenzilor care au intervenit intre parti.
Datele stocate in sistemele securizate ale procesatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Platilor care au intervenit intre parti.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime, in special in cazul in care cantitatile comandate sunt disproportionat de mari in raport cu cantitatile comandate in mod normal de catre Clientii care intrunesc calitatea de consumatori, dar si in cazul detectarii unui risc de frauda sau in cazul in care centrul de plata bancara refuza eliberarea autorizatiei.
III. Modalitati de plata si Preturi
Sunt acceptate 2 modalitati de plata pentru achizitiile efectuate de Clienti din Magazinul Web: plata numerar la livrare sau plata prin Banca dupa primirea facturii.
Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului Vanzatorului.
Vanzatorul nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plati (Internet banking)
Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, sunt exprimate in LEI (RON) si includ TVA.
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.
In cazul platii prin Banca, Vanzatorul va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii Comenzii.
In cazul platii in numerar, Vanzatorul va primi sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare.
In cazul platilor prin Banca Vanzatorul nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
V. Ridicare de la Punctul de Lucru
Produsele comandate din Magazinul Web pot fi ridicate de catre Clienti din punctul de lucru aflat in Bulevardul Ficusului nr 5.
In cazul unui incident aparut in urma livrarii comenzii, Clientul se obliga sa trimita un e-mail pe vanzari@casacugemene.ro, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor, si sa reclame problemele aparute (dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare)
Vanzatorul se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.
VI Livrare la domiciliu
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.
Clientul se obliga sa fie prezent pentru a receptiona comanda la adresa mentionata pe bonul de livrare.
Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii.
In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon)
Magazinul Web nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.
Livrarea produselor este asigurata in Bucuresti si zonele limitrofe.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii.
Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Magazinul Web si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda.
In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Magazinul Web, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.
VII. Garantii si Returul Produselor
Fiecare Produs comercializat de Vanzator beneficiaza de Termenul de Garantie sau Valabilitate, mentionat pe eticheta sau ambalajul acestuia, dupa caz.
In cazul in care Vanzatorul nu poate livra un Produs din cauza ca Produsul nu este disponibil, acesta va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Vanzatorul ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care Produsul a fost deja platit, sumele varsate ca plata vor fi rambursate Clientului de catre Vanzator in Magazinul sau, in aceeasi zi, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
In eventualitatea depasirii Intervalului de Timp prevazut pentru Ridicare/Livrare, Vanzatorul va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea Termenului de Livrare cu o noua perioada ce nu va depasi 24 ore de la Intervalul stabilit initial in Comanda.
La expirarea unei Perioade de Prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea Produselor, Comanda va fi automat anulata.
A. Returnarea produselor
Clientul poate returna produsele achizitionate din Magazinele Web, in urmatoarele situatii:
· Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
· Produsele prezinta defecte de fabricatie;
· Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii
In conformitate cu art. 7 alin. 1 din OUG nr. 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul la Distanta, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii Produsului/Produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
In cazul produselor livrate la domicilu, rambursarea se va face la pretul inscris pe documentul fiscal ce insoteste produsul returnat si va fi efectuata pe loc, iar costul livrarii nu se restituie.
Clientul se obliga sa notifice Vanzatorului, intentia sa de a returna Produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa pe adresa vanzari@casacugemene.ro.
Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea Produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezinta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un Produs Inlocuitor corespunzator, acesta va oferi Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
B. Frauda
Vanzatorul nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
Vanzatorul declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vanzatorului. Clientul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Vanzator.
Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail sau doar pentru dezabonarea de la Newsletter.
Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
C. Limitare de responsabilitate
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul neexecutarii sau executarii necorespunzatoare a contractului fie din cauza Clientului, fie din cauza unei actiuni insurmontabile sau imprevizibile a unei terte parti, fie din cauza unui caz de forta majora.
Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Magazinele Web sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise mai sus.
Vanzatorul nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Magazinele Web, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Vanzatorului.
Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor website-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele website-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii website-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorului, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
D. Legea aplicabila
Acest contract va fi aplicat si interpretat in conformitate cu legislatia romana.
In cazul in care orice prevedere de mai sus este declarata nula sau inaplicabila, aceasta prevedere va fi interpretata in asa fel incat sa reflecte cel mai bine intentiile partilor, iar restul prevederilor vor fi considerate aplicabile de plin drept.
E. Date personale. Politica de Confidentialitate.
Vanzatorul colecteaza date cu caracter personal prin intermediul website-ului sau, numai cu acordul expres al Clientului, in urmatoarele scopuri:
· validarea, expedierea si facturarea Comenzilor catre Client;
· rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda sau un contract, la Serviciile sau Produsele achizitionate de catre acesta;
· pentru a asigura accesul Clientului la Serviciu;
· trimiterea de Newsletter-e si/sau Alerte si/ sau Comunicari periodice, in format exclusiv electronic;
· contactarea Clientului, la cererea sa voluntara;
· contactarea Clientului, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
· scopuri statistice.
Prin crearea Contului de Client, fiecare Client si-a exprimat consimtamantul sau pentru colectarea si administrarea datelor sale cu caracter personal, de catre Vanzator, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Dreptul de acces la date
Oricare Client, are dreptul de a obtine de la Vanzator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
Dreptul de interventie asupra datelor
Oricare Client are dreptul de a obtine de la Vanzator, in mod gratuit, printr-o cerere scrisa, semnata si datata:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau a), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Dreptul de opozitie
Oricare Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa paticulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.
In caz de opozitie justificata Vanzatorul nu va mai prelucra datele in cauza.
De asemenea, oricare Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care il vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele Vanzatorului, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
Orice drept susmentionat, recunoscut Clientului prin lege, poate fi excercitat de acesta prin solicitarea informatiilor prevazute mai sus, printr-o cerere adresata Vanzatorului, intocmita in forma scrisa, datata si semnata.
In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Vanzatorul va comunica informatiile solicitate, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea solicitarii exprimate de Client.
Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Pentru exercitarea drepturilor conform celor mai sus mentionate, Clientul se va adresa Vanzatorului, conform datelor de contact disponibile pe website, valabile la acea data.
Folosindu-se de formularele disponibile pe website, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
Vanzatorul nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.
Datele preluate de la Client in scopul expedierii Comunicarilor, Newslettere-lor si/sau Alertelor, pot si vor fi folosite de catre Vanzator in limitele Politicii de confidentialitate. Renuntarea la primirea acestora de catre Client se poate face in orice moment folosind mijloacele indicate in prezentul Document.
VII. Drepturile de Proprietate Intelectuala si Industriala
Toate elementele acestui Magazin Web (texte, fotografii, ilustratii, marci, logo-uri, pictograme, etc.) sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau a partenerilor sai. Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.
Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.
Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui website necesita acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului. Utilizarea oricaror informatii de pe acest website in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.
VIII. Litigii
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea website-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile de mai sus.
Orice disputa cu referire la prezentul document care ar putea sa apara intre un Client si Vanzator se va rezolva mai intai pe cale amiabila.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
IX. Dispozitii finale
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice parte din Continut, fara notificare prealabila a Clientului.
Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul website-ului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a website-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
Contact
In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Vanzatorul, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0771019771, de luni pana vineri, program in intervalul 09 :00 - 20:00, sau prin e-mail la vanzari@casacugemene.ro
Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Magazin, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea Vanzatorului.
X. Identificarea Vanzatorului
Magazinul Web hoinar-alimente-naturale.ro este proprietatea S.C. TARDIS Bunatati Traditionale SRL, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei 273, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12267/2015, cod unic de inregistrare RO 35099684.
Adresa de contact: Bulevardul Ficusului nr 5-7
Telefon: (+4) 0771019771